יום חמישי, 12 בספטמבר 2013




מודל הטלמרקטינג!


מודל הטלמרקטינג של מקשרון קול-סנטר פותח במהלך 7 שנות ניסיון עם מגוון רחב של מוקדים טלפוניים.

המודל נוצר במטרה לבצע אוטומציה מלאה בכל תהליכי המכירה ולהשאיר לטלפנים כמה שיותר זמן דיבור כדי למכור יותר. הבנו שלא מספיק לפתח תוכנה שתאגד את כל הנתונים על הלקוחות במקום אחד אלא צריך תוכנה שתבצע במקומנו את רוב התהליכים שגוזלים מהזמן שלנו כדי שנמכור כמה שיותר וכדי שהמשמרות של הטלפנים שלנו ינוצלו בתשעים אחוז לדיבור שוטף עם לקוחות ולמכירות איכותיות יותר.

יכולות מגוונות לביצוע אוטומציה מלאה של פעילות המוקד:
1. החייגן האוטומטי - מקצר את זמני ההמתנה בין השיחות בפועל ל-10 שניות בין שיחה לשיחה.
2. זיהוי אוטומטי של סטטוס השיחה - סינון כל רשימות הלידים תוך כדי החיוג אליהם והגדרת המשך טיפול במערכת באופן אוטומטי.
3. אפשרויות מגוונות לשליחת אימיילים, סמסים ופקסים מתוך כרטיסי הלקוח ובאופן אוטומטי.



חלון הטלמרקטינג מאגד בתוכו את כל הקמפיינים והמשימות הקיימים בשרשרת המכירות. המודל בנוי כתהליך עבודה מסודר בעל ארבעה שלבים, משלב קבלת הליד, הטיוב שלו, ההתקשרות מולו וסגירת תהליך המכירה.



רוצים להתחיל לעבוד נכון ולתקתק את הלידים? התחילו לעבוד עם תוכנה ייעודית לטלמרקטינג!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה